Hahahaha - "Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku." Anja Rubik. Modelka na Instagramie ma okrągły milion obserwujących. 🤷♂️https://t.co/znxoKJjaT2
— Tomasz Wolf 🇪🇺🇵🇱🇺🇲🌍⚡⚡⚡ (@TomaszWolf) March 15, 2021
11 tysięcy widzów. Najnowszy kanał Telewizji Polskiej, który wystartował w dzień kobiet "podbił" rynek telewizyjny. Portal Press.pl podał, że koszty tworzenia kanału wyniosą w 2021 ok. 14 milionów złotych. Na przyszły rok koszty te oszacowano na 17 milionów. Idealne wydatkowanie pieniędzy publicznych!
Jeden z internautów podał, że wynik ten jest "porażką i więcej ludzi śledzi instastories przeciętnego instagramera, a sam projekt można by było w całości zdigitalizować". Jeszcze ciekawiej prezentuje się oglądalność wśród kobiet w wieku 25-59, bowiem średnia oglądalność w tej grupie wyniosła prawie 2,5 tysiąca widzów. Gratulacje!
kanał porażka. treści to odgrzewane kotlety.
OdpowiedzUsuńslyszalem cos ze mieli robic TVP Kultura 2. ale nei wiem ile to prawdy. Kultura to jedyny program TVP ktory szanuje.
pozdrawiam