wtorek, 8 października 2024

Odrobinę kultury

Skorzystałem z przyjemnej, prawie że letniej pogody i wybrałem się do MOCAKu. Odwiedziłem to miejsce pierwszy raz i jestem doprawdy zachwycony. Uwielbiam takie miejsca, a z różnymi rodzajami sztuki mam styczność od małego. Podoba mi się szczególnie architektura budynku jak i jego wnętrze. Co ciekawe, wielu artystów, których prace w tymże muzeum się znajdują, kojarzę z chociażby festiwalu Open City w Lublinie, bądź Galerii Labirynt, również w Lublinie. Niestety, wystawa stała jest nieczynna do czwartku, więc nie mogłem ich zobaczyć, aczkolwiek za niższą cenę mogłem zobaczyć wystawę dotyczącą jedzenia w sztuce. 

Ja stojący obok pracy pt. „Fizyczna mapa konsumpcji w Polsce w czasie COVID-u” autorstwa Marcina Berdyszaka.

Sztuka Postkonsumpycjna autorstwa Natalii LL - moim zdaniem najsłynniejszy przykład polskiej sztuki konceptualnej 

Brak komentarzy: