wtorek, 16 lipca 2024

Smażę jajecznicę na Rynku II w Łęcznej

Cześć i czołem, o godz 12:51 udałem się na Rynek II w Łęcznej, w ten nieznośny upał. Postanowiłem usmażyć jajecznicę. Robię to jako forma protestu przeciwko betonozie, która dotyka łęczyńskie Stare Miasto.
Będę tu siedział i czekał na ostateczny wynik. Jak myślicie ile będzie się smażyć? Temperatura powietrza wynosi 32 stopnie Celsjusza.
Edit 13:04
Białko powoli zaczyna się ścinać!
Edit: 13:40
Żałuję, że nie mam nic ze sobą do picia. Skwar niewyobrażalny. 
Edit: 14:01
Po godzinie i 10 minutach wyszło coś takiego. Część wyschła na wiór. Ja już wracam do domu, bo cienia w pobliżu żadnego i umieram z pragnienia, dziękuję za odwiedziny!

13 komentarzy:

Tomiandre pisze...

Ciekawa forma protestu ;)

Anonimowy pisze...

Może Leszek przyjdzie popatrzeć 😁

Anonimowy pisze...

Pomysł dobry, wykonanie nie za bardzo - toż to wyschło na wiór. Daję plusa za dobre chęci

Anonimowy pisze...

Ale protest, nie ma co.

Anonimowy pisze...

Spróbuj rozesłać temat do lokalnych mediów i nie tylko. Im więcej się o tym będzie mówić, tym więskza szansa na zmiany. Kropla drąży skałę. Trzymaj się tam!

Anonimowy pisze...

32 stopnie w słońcu? Słabo. Zapraszam do Wrocławia. U mnie w miesiącach Lipiec/Sierpień stacja pogody z czujnikiem zewnętrznym pokazuje temperaturę HH. Czyli za wysoko dla czujnika (limit czujnika to +50 stopni). Zazwyczaj wg. pirometra na balkonie mam w okolicach +55/+60 stopni. Mieszkanie od strony zachodniej. Lata uciążliwe ale jesienią/zimą mało co ogrzewam. Zwroty za ogrzewanie na poziomie 400-600 zł.

Anonimowy pisze...

I take akcje to ja szanuję, w przeciwieństwie do tych baranów co się do ulicy przyklejają

Anonimowy pisze...

To już zrobiłbyś dobrą jajecznice z 2-3 jaj ze szczypiorkiem i posolił trochę na litość boską.

Anonimowy pisze...

jak to wyglada

Anonimowy pisze...

Powinny być mistrzostwa Polski w smażeniu jajek na betonie XD

Anonimowy pisze...

Ponad poltorej godziny by jajo usmazyc, to bylo calkiem spoko a nie goraco. Na trawie tyle samo bys smazyl.

Anonimowy pisze...

ono sie wysuszlyo a nie ugotowalo XD

Anonimowy pisze...

To tym bardziej niedobrze gdyby byly tam drzewa to cien by na to nie pozwolil