wtorek, 2 maja 2023

Krakowska majówka

Tegoroczny weekend majowy zaczął się już pod koniec kwietnia. 5 dni wolnego to jest coś. W niedzielę byłem w Parku Jordana i zobaczyłem pomnik misia Wojtka! 
Wczoraj też było ciepło. Przechadzałem się po plantach i rynku. 
Dzisiaj było już pochmurno, ale wciąż ciepło. Pomyślałem, że fajnie by było pojechać pociągiem do jakiejś pobliskiej miejscowości i padło na Słomniki. Małe miasteczko na północ od Krakowa.
Zdjęcie z rynku i znajdującego się nieopodal Kościoła Bożego Ciała. Na moje nieszczęście zaczął padać ulewny deszcz gdy przechadzałem się po okolicy.
Co ciekawe, przed Słomnikami znajduje się miejscowość Niedźwiedź, w której na chwilę się zatrzymałem, gdy wracałem już do Krakowa. Tylko po to by zrobić sobie zdjęcie. Ot, skromna majóweczka :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jakkolwiek ładniej od Niedźwiedź, brzmiałoby Misiu 😉

Anonimowy pisze...

Booty Hipnotic 👀