piątek, 2 sierpnia 2024

Wioskowy

Tak bardzo podoba mi się to poniedziałkowe zdjęcie!
W niedzielę wracam z wyjazdu na wieś. Wiele ciekawych rzeczy przez ten tydzień się działo. Przeszedłem między innymi trzy świetne gry na PlayStation 5 (pierwszy raz grałem na tej konsoli) - Detroit: Become Human (w moim zakończeniu androidy rozwaliły miasto), Heavy Rain (troje z czworga granych przeze mnie bohaterów zginęło, a sama gra mi zryła mózg) oraz Until Dawn (wszyscy oprócz Mike’a i Matta zginęli, a plot twisty mnie zszokowały). Uwielbiam gry, gdzie podejmowane w jej trakcie decyzje mają wpływ na zakończenie! 
Często spacerowałem, fotografowałem, podziwiałem nocne niebo, które w przeciwieństwie do tego w mieście wyglądało spektakularnie, a także bawiłem się ze zwierzakami, bo ostatnio zrobił się tam istny Zwierzogród! Stadko malutkich kociaków i trzy psy, z czego dwa mi znane i jeden „nowy”. 
Oglądanie igrzysk wzbudzało wiele emocji. We wtorek myślałem, że serce mi siądzie jak oglądałem mecz szermierki i walkę Polek z Chinkami o brązowy medal! Wczoraj Iga Świątek przegrała mecz półfinałowy, ale dzisiaj odbiła i zdobyła brąz. 
Samotne drzewko upatrzone na polu we wtorek, a wczoraj uchwyciłem siebie ze słońcem jakby było moją aureolą :)
Babcia była dziś na targu i kupiła mi ten zestaw - buty, spodnie i koszulkę! Czuję się w nich czadowo!

Brak komentarzy: