czwartek, 6 stycznia 2022

Nie mogę czuć się bezpiecznie we własnym państwie


Miałem dzisiaj niefajną pobudkę, gdy do mojego domu przyszło dwóch policjantów, po czym poinformowano mnie, że zostanę przewieziony na komendę powiatową policji we Włodawie, ponad 60 kilometrów od mojego domu. Rzekomo wczoraj zadzwoniłem do szpitala we Włodawie i groziłem zamachem bombowym. Włamano się na mój telefon. Podobna sytuacja mnie spotkała, gdy zadzwonił do mnie numer redaktora naczelnego Zaufanej Trzeciej Strony, z którego usłyszałem, że posiadam nielegalne materiały na moim telefonie (powstał na ten temat artykuł, a na wykop.pl prowadziłem konwersację z tymże redaktorem)

To co się wydarzyło jest dla mnie niemałym skandalem. Zostałem zatrzymany na pięć godzin, gdzie boso i z ograniczonym dostępem do jedzenia przebywałem w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, a o dziewiętnastej na miejsce przyszedł mój adwokat, dzięki któremu jeszcze dzisiaj znalazłem się w domu.

Niestety, na wniosek prokuratora zarekwirowano mój laptop, telefon i iPada. Podejmie on decyzję, czy policja wejdzie na moje urządzenia. Piszę teraz z komputera mamy. Nie mogę czuć się bezpiecznie nawet we własnym państwie. Czułem się jak jakiś przestępca, pozostawiony samemu sobie na pięć godzin w celi, gdzie jedyną rozrywką jaką miałem to liczenie do kilku tysięcy i nucenie piosenek. Serce do tej pory mi wali. Muszę odpocząć.

20 komentarzy:

Janek Znaj pisze...

Trzeba im dopierdolić.

Marcin pisze...

Czemu 244 kk?

Unknown pisze...

Ciesz się, że żyjesz. Mogła Cię zabrać karetka do szpitala we Włodawie i tam byś przez okno wyskoczył. Tu jest rosja.

Unknown pisze...

XD

Anonimowy pisze...

Piękny młodzieńcze, ciesz się, że Władza cię ostrzegła. Potem będzie drugie ostrzeżenie z naruszeniem nietykalności, a potem, jak kolega wyżej napisał. Mam nadzieję, że to, co napisałem to tylko mój ponury żart, ale nadzieja coraz bledsza.

Anonimowy pisze...

Jak ktoś chce sprzeciwiać się władzy, to powinien się uzbroić w wiedzę. Tu jest świetny artykuł o tym, jak państwo gnębi i zastrasza aktywistów.

https://oko.press/ludzie-na-celowniku-wladzy-chce-zmienic-spoleczenstwo-w-pokorny-tlum/

Anonimowy pisze...

Straszne...

Anonimowy pisze...

Jeśli to twój numer telefonu na tym piśmie to go zamaż. Dlaczego 244kk?

Anonimowy pisze...

A to tylko w Polsce jest taki bałagan, czy w innych krajach też tak łatwo mogą się podszyć pod czyiś telefon?

Unknown pisze...

Pytasz, jakbyś miał o tym jakiekolwiek pojęcie. Nie 244Kk, tylko 244kpk-zatrzymanie procesowe.

https://okbr.pl/ pisze...

Boże, to jest tragedia po prostu. Co się z tym państwem dzieje to ja nie wierzę. Jest coraz gorzej.

Mikolaj pisze...

W tym państwie naprawdę jest coraz gorzej...

http://opodlogach.pl/

Dawid pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Migotka pisze...

Przykra sprawa, która w dzisiejszych czasach może dopaść każdego.

https://skonsolidujemy.pl pisze...

Jeśli ktoś chce sprzeciwić się władzy, powinien zaopatrzyć się w wiedzę. Zgadzam się! Edukacja i zrozumienie kontekstu są kluczowe dla skutecznego działania w walce o zmiany społeczne lub polityczne. Uzbrojenie się w wiedzę daje nam narzędzia do krytycznej analizy sytuacji i podejmowania świadomych decyzji. Ważne jest również poszukiwanie źródeł informacji, które są rzetelne i wiarygodne.

Szkolenie TWI pisze...

To niestety przykra rzeczywistość, która może dotknąć każdego z nas w dzisiejszych czasach. Ważne jest, aby być przygotowanym i elastycznym w obliczu różnych trudności, jakie mogą się pojawić.

Dieta Bezglutenowa pisze...

Praktyki takie jak podszywanie się pod czyjś telefon zdarzają się niestety na całym świecie, jednak różnią się stopniem powszechności i skutecznością działań podejmowanych przez odpowiednie organy w poszczególnych krajach.

kancelaria adwokacka opole pisze...

Przykra sprawa, która w dzisiejszych czasach może dopaść każdego, to problem cyberprzestępczości. W erze internetu każdy może być narażony na ataki hakerów czy oszustów online, dlatego ważne jest dbanie o bezpieczeństwo w sieci.

Darek pisze...

Możesz teraz popatrzeć na Ziobrę i Mejzę, jak ich domy są przeszukiawne, moze to będzie teraz poczucie sprawiedliwosci dla ciebie ;)

Anonimowy pisze...

Teraz Ziobro jest na twoim miejscu 😁