sobota, 22 sierpnia 2015

Witam

Jeszcze raz. Witam. Nazywam się Hubert i mam niecałe 15 lat. Mieszkam w małym mieście zwanym Łęczną (niedaleko Lublina). W tym blogu zamierzam pisać o tym co lubię, co robię i jak żyję. Będę pisał o moich podróżach, rozterkach miłosnych (jeśli takowe będę miał), ubraniach, chwilach i karierze (o ile też będę ją miał :)). Moje ulubione zwierzęta to pandy, kangury i małe szczeniaczki. Uwielbiam czytać czasopisma naukowe i brukowce. Chcę dużo wiedzieć, ale też lubię poczytać o tym co się dzieje w świecie sławnych ludzi. Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest Pop. Słucham Lady Gagi, Katy Perry, One Direction, Eweliny Lisowskiej i fajnych nowych hitów, które polubię. Ubieram się tak jak chcę. Chodzę do lumpeksu i kupuję to co mi się podoba. Ogólnie w szafie mam dużo fajnych, szalonych ubrań. Moją pasją są także podróże. Podróżuję po Polsce i po Europie (byłem już w 11 państwach). Na blogu będę pisać 1 post na dzień. Na pewno nie uda mi się pisać codziennie, ale mam taką nadzieję.
Zatem,
Do widzenia.

PS
Od ponad 10 lat choruję na cukrzycę :(

Brak komentarzy: