piątek, 23 października 2015

Kuratoryjny konkurs i wyjście na basen :)

Dzisiaj na języku polskim i matematyce pisałem kuratoryjny konkurs z geografii. Muszę przyznać, że wyszedł mi dobrze, ale niczego w życiu nie mogę być pewien. Mam nadzieję, że przejdę do kolejnego etapu.
.
.
.
Wiecie, że za niecałe 12 godzin rozpocznie się cisza wyborcza. Jestem bardzo "podekscytowany", że za nieco ponad 42 godziny cała Polska będzie wybierała swój własny rząd. Oby nie było narzekań -,-.
.
.
.
Dzisiaj po lekcjach jadę do Lublina na basen :D i na wystawę Lego. Na 99% wrzucę zdjęcia :)
.
.
.
Edit: 14:10
Nagła zmiana planów. Najpierw Lego, później basen. Ile dzisiaj spalę kalorii <3
.
.
Edit: 14:22
Wychodzimy
Edit: 21:22
Już wróciłem. Jednak pierwszy był basen, a później wystawa Lego :)
Zdjęcia:
 Tak wygląda budynek basenu :)
 Selfie po pływaniu
 Na basenie było mnóstwo atrakcji (np. pływanie na dworze, w październiku, przy temperaturze około 10 stopni Celsjusza... chociaż było przyjemne)
Oprócz pływania na dworze była także "fala", która podnosiła mnie do góry na dół, dwie kręte zjeżdżalnie, leniwa rzeka i hydromasaże :3
 Te zdjęcia teraz są z wystawy Lego :)
 Diabelski Młyn
 Oczko wodne
 Cyrk?
 Miasteczko
 Ruiny
 Ruiny
 Polska ulica podczas stanu wojennego
 Mario
 Jak się nazywał ten dinozaur? ;_;
 Nawiedzony dom
 Tor kolejowy
 Opera w Sydney
 Miasteczko
 Nie wiem co to :)
 Japońska świątynia spokoju
 Tutaj malutki wodospadzik. Jak ja chciałbym znaleźć się w takim miejscu :)
 Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
 Bitwa z udziałem smoków.
 To mi się najbardziej podobało na wystawie.
 Dużo szczegółów i elementów.
 Widać, że tutaj starano się najbardziej.
 A efekt jest wręcz niesamowity
 Mają nawet port.
 Ogólnie panuje tutaj chaos, który jest przyjemnym widokiem dla oka.
Aż bym chciał to powiększyć 100 razy i przejść się wokół tego.
Titanic pomniejszony 25 razy.
 Cudny
 I śliczny
 A na sam koniec Forum Romanum.
Niesamowite :)

Brak komentarzy: