piątek, 28 kwietnia 2023

Zmiany

Mama ostatnio przeglądała stare zdjęcia na komputerze i wysłała mi mnóstwo zdjęć zrobionych kilkanaście lat temu. Część z wszelakich podróży, część z domowych zabaw. Pamiętam doskonale wycieczkę do Wiednia i na Słowację, którą wspólnie odbyliśmy w 2008 roku. Miałem wtedy tylko 8 lat i byłem taki malutki. Śmiesznie się na to patrzy z perspektywy czasu. 15 lat minęło. Dla mnie to 2/3 życia! 

W tym czasie znalazłem pasje, tworzyłem inne wspomnienia, urosłem… po prostu zmieniłem się. I bardzo to lubię.
Lubię odkrywać siebie. Szukać cały czas swojego stylu i to co mnie kręci. W tym tygodniu dotarł do mnie ten siateczkowy crop top. Nie jest to może strój codzienny, ale lubię w nim to, że pokazuje pewną typową dla mnie ekspresję. Nie wstydzę się tego.
Zastanawia mnie jednak co się zmieni za kolejne piętnaście lat. Kim będę w roku 2038? Jak będę wyglądać, jakie będę miał za sobą doświadczenia, gdzie będę żył, co będę robił, co osiągnę? Jednocześnie mnie to przeraża i fascynuje.

Brak komentarzy: