czwartek, 2 grudnia 2021

Spotify Wrapped, czyli rok się powoli nam kończy

Nadszedł grudzień, a co za tym idzie, dzieli nas już niewiele dni do końca roku, który powoli zaczynamy podsumowywać jednocześnie przygotowując się do świąt. W tym roku, tak samo zresztą jak w 2019 i 2020 roku pochwalę się moim Spotify Wrapped, tak jak robią to miliony ludzi w internecie. 


No i bez zaskoczenia na pierwszym miejscu ponownie wylądowała Lady Gaga. Moje Top 20 prezentuje się następująco (z pominięciem pięciu pierwszych miejsc, które widać powyżej):
20. Lesley Roy - Maps
19. Victoria Justice - Make it Shine
18. Natalia Gordienko - Sugar
17. Young Leosia - Szklanki
16. Priyanka i Lemon - Come Through
15. Tich - Dumb
14. Lady Gaga - Applause
13. Kayah, Mery Spolsky - Królestwo Kobiet
12. Ruth Lorenzo - Dancing in the rain
11. G.R.L - Ugly Heart
10. Lady Gaga - Plastic Doll
9. Francesca Michielin, Maneskin - STATO DI NATURA
8. Jamie Lynn Spears - Follow Me
7. Olivia Rodrigo - good 4 you
6. Lady Gaga - Born This Way
Natomiast ja pozdrawiam w nowej odsłonie (niektórzy mówią, że mi pasuje) razem z kotkiem, który w nocy bawił się ze mną w gryzak i drapak. Dodatkowo, po moim wczorajszym poście kilka osób doradziło mi, bym założył konto w jakimś serwisie crowdfundingowym. Dlatego też na próbę postanowiłem założyć sobie konto na Ko-fi (LINK)

Brak komentarzy: