środa, 29 listopada 2023

283 dni z muzyką

Uwielbiam Spotify Wrapped, co roku radość z najnowszej listy jest przeogromna. Zresztą nie tylko u mnie, fajnie jest się porównać ze znajomymi i z rodziną w social mediach. W tym roku tradycyjnie moją ulubioną artystką jest moja idolka - Lady Gaga. Nieprzerwanie od 2018 roku :)


Zaskoczyła mnie jednak liczba przesłuchanych minut. Prawie 408 tysięcy! Czyli 283 dni nieprzerwanej muzyki. Jest moc. Praktycznie światowa czołówka - 0,005% najaktywniejszych słuchaczy na świecie.  

No i zrobiło się w końcu śnieżnie nie tylko w górach. Ten dzień jest super, a smaczku dodaje fakt, że jutro i pojutrze w Rumunii są święta państwowe, co oznacza, że zacząłem właśnie długi weekend! Czuć zbliżający się świąteczny klimat. Mama szykuje mi paczkę, wszędzie są wywieszone ozdoby, a sam grudzień przybędzie do nas już za dwa dni.
W poniedziałek natomiast zacząłem masę, więc na zimę będzie, mam nadzieję, muscle bear! Zdjęcie po lewej sprzed dwóch dni, po prawej z dzisiaj :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

407 tysięcy minut? Jak to jest możliwe xD