czwartek, 8 grudnia 2022

Clubbing

Wczoraj wieczorem wybrałem się do klubu Ciemnia w Krakowie na karaoke, by spędzić miło czas i trochę się rozerwać. Powiem szczerze, że troszkę tęsknię za czasami, gdy ten blog był bardziej swego rodzaju pamiętnikiem. Ale mimo wszystko wciąż tak go traktuję.
Ten outfit bardzo mi się spodobał.
Nie jestem zbytnio osobą, która lubi clubbing, ale karaoke nie potrafię odmówić. Poza tym, chciałem poznać trochę miejscówki LGBT w mieście. 
Cieszę się, że tu jestem i mogę aktywnie spędzać czas, poznawać nowe miejsca, odkrywać, poczuć ten wielkomiejski lifestyle. Zawsze mnie ciągnęło do dużych miast.

No i nie może zabraknąć tej prześlicznej domowniczki. 
Mamy już grudzień i mogę swobodnie stwierdzić, że 2022 był dla mnie udany. Mam nadzieję, że 2023 rok będzie tak samo udany jak ostatnie dwa lata. 

2 komentarze:

PoProstuKonrad pisze...

😂😄😁😀🤣🤣🤣😆

PoProstuKonrad pisze...

Lub też "Ojejciuniu" jesteś dzebeściak