sobota, 31 grudnia 2022

To był mój 2022

2022 to był całkiem udany rok, mimo że rozpocząłem go dość nietypowo, jak zapewne pamiętacie. W marcu przeprowadziłem się w góry, do Zakopanego, gdzie mieszkałem aż do początku listopada. Przy okazji udało mi się zobaczyć piękno Tatrzańskiego Parku Narodowego, przebywać w otoczeniu natury, zobaczyć Morskie Oko, wybierać się na długie spacery i odkryć okolice. W kwietniu udałem się na Słowację, a w listopadzie do Belgii. Niedługo potem przeniosłem się do Krakowa, gdzie obecnie mieszkam. Na zdjęciach powyżej pokazuję po jednym zdjęciu z każdego miesiąca po kolei. 

Święta na wsi. Wczoraj wróciłem do siebie.
Po powrocie do Krakowa czekało na mnie mnóstwo prezentów! 
Top postów na moim Instagramie

No i na sam koniec statystyki. W samym 2022 roku miałem więcej odsłon niż we wszystkich poprzednich latach razem wziętych. To dla mnie ogromny sukces! 
W ciągu ostatnich 12 miesięcy czytano mnie ponad milion razy. Parokrotnie mój blog był cytowany w ogólnopolskich mediach (przykład), a do tej pory wyświetleń jest 2026 tys. Jestem szczęśliwy! Zobaczymy co szykuje 2023.

Brak komentarzy: