środa, 20 grudnia 2023

Magia świąt

Kocham mój wolontariat w Rumunii. Kocham najmocniej na świecie, że mogę w jakiś sposób poświęcić swój czas na tę niesamowitą przygodę. Dzisiaj odwiedziliśmy dzieci z Cetatuia, na które zebraliśmy prawie 3500 lei na zrzutce, by zrobić im magiczne święta. I się udało! Wszyscy otrzymali swoje paczki i byli niesamowicie szczęśliwi z tego powodu. Gdy usłyszałem, że nigdy w życiu nie otrzymali tylu prezentów to musiałem wyjść z budynku by się wypłakać. 
Stół pełen prezentów i dodatkowo niezbędnych rzeczy, które były potrzebne: zeszyty, bloki rysunkowe, książki, środki czystości etc. Ale uśmiechy na ich twarzach były po prostu niesamowite. Przygotowałem także po polsku kartkę z podziękowaniami dla wszystkich, którzy wpłacili na zrzutkę. I dostałem dużo przytulasów. Nie zapomnę tego dnia nigdy w życiu. Bez dwóch zdań najlepszy moment podczas całego mojego pobytu w Rumunii. Warto jest pomagać? Warto! Święta to według mnie najbardziej magiczny okres w roku. Warto się dzielić radością.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dobra robota! Świat potrzebuje takich ludzi

Anonimowy pisze...

Oby więcej takich ludzi, super robota 💪💪

Tomiandre pisze...

Wielki "byk", to i serce ma ogromne... :)