niedziela, 9 kwietnia 2017

Niedziela palmowa

 Od paru lat kolekcjonujemy palmy wielkanocne. Nasza kolekcja jest trochę pokaźna.
 Ale też kolorowa i wyróżniająca się.
 Do tej pory Niedzielę Palmową uważam za jedną z piękniejszych polskich tradycji. Ot tak, po prostu.
 Sesyjka z palemkami.
A po mszy, idąc do domu, zerwałem sobie gałązkę z kwitnącymi liśćmi. Niesamowicie ładnie pachą. Przez przypadek przetransportowałem też dwójkę uchodźców. Biedroneczki. Trzeba się dobrze przyjrzeć.
Na Facebooku opublikowałem post z wyżej pokazaną mapką. Napisałem:
Mój własny projekt. Taki może do szuflady. Wyobraziłem sobie linie autobusów miejskich na terenie gminy Łęczna.
Linia czerwona:
1. Przystanek: Łuszczów-Kolonia
2. Zofiówka
3. Łęczna - Stadion
4. Łęczna - Starostwo Powiatowe
5. Łęczna - Cmentarz parafialny
6. Łęczna - Jysk
7. Łęczna - Centrum Kultury
8. Łęczna - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
9. Łęczna - Szpital
.
Linia niebieska:
1. Zakrzów
2. Ciechanki Krzesimowskie
3. Ciechanki Łęczyńskie
4. Łęczna - Szpital
5. Łęczna - Lidl
6. Łęczna - Plac Kościuszki
7. Łęczna - Tesco
8. Łęczna - Szkoła Podstawowa nr 2
9. Stara Wieś - Cmentarz
10. Łęczna - Park Dinozaurów
11. Witaniów
12. Karolin

Dużego odzewu to nie miało, ale mnie się podoba.

Brak komentarzy: