piątek, 26 kwietnia 2019

Skończyłem liceum

Dzisiaj miałem kolejną jazdę. Wczoraj zgłaszałem osoby do komisji w Łęcznej i Ludwinie, dzisiaj jechałem rano rowerem (o szóstej wyjechałem, a o 8 wróciłem) do Spiczyna.
Kościół w Kijanach.
Na szczęście szybko załatwiłem wszystko poprawnie i porządnie, po czym wróciłem do domu przygotować się na zakończenie roku. Umyłem się i przygotowałem garnitur.
Ukończyłem IV Liceum Ogólnokształcące im. Stefanii Sempołowskiej w Lublinie. Mogę być dumny.
Nie mam pojęcia jak szybko minęły te 3 lata.
Dzisiaj był skwar nie do wytrzymania. 27 stopni Celsjusza. Wypiliśmy ok. 4 litry wody.
By uczcić ten wyjątkowy dzień poszliśmy do ParZony na Krakowskim Przedmieściu i kupiliśmy po jednym giga freak shake.
Pod CSK. Mieliśmy małą konferencję prasową "Wiosny" o 14:00 na temat wczorajszej uchwały (o której pisałem). Potem zostaliśmy sami. Nie mogłem znieść ukropu i trochę szedłem w samym podkoszulku. Weszliśmy do środka i wjechaliśmy windą na tarasy, gdzie przypadkowo spotkaliśmy moje dwie koleżanki z Łęcznej po czym spędziliśmy resztę dnia razem.
Król Hubert Tymotrusz I Znajomski.
Dzisiejszy dzień był cudowny.

Brak komentarzy: