piątek, 11 grudnia 2020

Wierzę w sprawiedliwość


To już jasne. Stanę przed sądem za skorzystanie z mojego prawa do manifestowania.

Dzisiaj ok. godziny 15:30 zapukała do mnie policja i zapytano mnie, czy 22 listopada brałem udział w zgromadzeniu w Lublinie przy Placu Łokietka. Odpowiedziałem twierdząco. Za wzięcie udziału w zgromadzeniu liczącym więcej niż 5 uczestników groził mi mandat w wysokości 100 złotych. Zostałem zaproszony ustnie na komendę na godzinę 18. Przyjęcie mandatu równa się przyznaniu się do winy, więc na komendzie odmówiłem jego przyjęcia. W związku z tym sprawa zostanie skierowana do sądu, a ja odmówiłem składania zeznań i nie przyznałem się do zarzucanych mi czynów. Na miejscu dostałem pisemne wezwanie na komendę (bo poprosiłem o dowód, dla mnie, że byłem tam w tym czasie).

Zastraszyć, nie zastraszą. Wierzę w sprawiedliwość i prawo każdego obywatela do protestowania i głoszenia swoich poglądów.


27 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki ☺️

Anonimowy pisze...

Jak mówi Leja - "nie bać ich"

Anonimowy pisze...

Dasz radę. Trzymam kciuki ��

Anonimowy pisze...

Powodzenia, wszystkich nas nie zamkną!

Dominatores pisze...

czas jaki?? srandemii!! walczymy dalej!!!

Anonimowy pisze...

chwdpis

Anonimowy pisze...

Od razu sąd ukręci łeb sprawie. Boziu, na co idą podatki w tym pisim chlewie...

Anonimowy pisze...

Powiedz ze ci się pomyliło bo chciales do rydzyka na imprezę sie wkręcić

Anonimowy pisze...

Wierzę w sprawiedliwość. HeHe. Ty naiwny pelikanie. Byłeś = dostaniesz karę + koszty sądowe. Władza każe = sługa musi. Głosuj na PO - będzie lepiej hehehe. Ja się cieszę z takich akcji. Więcej ludzi zobaczy "jakość" władzy. Może wreszcie ktoś normalny do władzy dojdzie.


lis-ciasty pisze...

> Ty naiwny pelikanie. Byłeś = dostaniesz karę + koszty sądowe
> Ja się cieszę z takich akcji. Więcej ludzi zobaczy "jakość" władzy
pamiętaj że wroga trzeba poznać, dlatego codziennie oglądam TVPIS Dziennik Telewizyjny i zastanawiam się jak równo nasrane muszą mieć bogu ducha winni widzowie. Także nawet jeśli OP dostanie wyrok i zrobi się medialnie, to szczujnia odpali jego świątobliwość Konrada Wąża i Marcina Tulickiego zawsze dziewicę i pasek wypełni jedyna słuszna prawda "wywrotowcy z zarzutami za chmurę śmierci" ;)

Przekaz się zgadza, widz wierzy w to co ma wierzyć i elo.

Anonimowy pisze...

ale brudne pazury

Anonimowy pisze...

Najpierw powiedziałeś że byłeś, a potem nie przyznała się do winy? Może za samo bycie nie dadzą ci mandatu ale za składanie fałszywych zeznań już tak.

Anonimowy pisze...

po co baranie się przyznawałeś, że byłeś na manifestacji?

Anonimowy pisze...

Musicie pamietac, ze pandemia to testowa wersja kontroli populacji. W przyszlosci wejdzie technologia ktora wymagala bedzie wiekszej podleglosci niz kiedykolwiek. Poczytajcie o ostatnich spotkaniach wielkich tego swiata a nie wymyslajcie. Stawianie sie niczego nie zmieni. Wycofanie gotowki chipowanie ludzi ko trolowanie umieralbosci oraz depopulacja to fakt do ktorego ludzie przywykna z czasem.

Anonimowy pisze...

to zalezy o czym był protest, jak przeciw obostrzeniom covidianizmu to wyrok dostaniesz. jak antyrządowy czy klimatyczny to nie.

Anonimowy pisze...

Nie pękaj twardzielu .POczekaj jeszcze na gratulacje od Sanepidu wyrażone w konkretnych sumach .Chciało się być błyskawicą ? To nie mazgaj się teraz .

Anonimowy pisze...

A czy czasem nie ma pandemii i zakazu gromadzeń? No to radzę się dostosować.

MadMan pisze...

Tylko organizowania, uczestnictwa nie ma i być nie może bez stanu co najmniej klęski żywiołowej. No i do 2 grudnia obostrzenia takie jak maseczki dotyczyły tylko chorych i podejrzanych o zakażenie (wg definicji z ustawy, nie potocznej).

sluzbyiobywatel.pl pisze...

Witamy w opozycji.

Hubert Znajomski pisze...

W opozycji jestem od ponad dwóch lat, jak nie dłużej ;)

Hubert Znajomski pisze...

Nie ma się do czego innego przyczepić to skrytykuje się wygląd.

Hubert Znajomski pisze...

A jakbym był gdzieś w tym samym czasie co morderstwo, to z automatu oznaczałoby, że jestem winny morderstwa?

Anonimowy pisze...

Dlaczego zasłaniasz dane osobowe i stanowisko idioty/ki który wystawił to wezwanie?

Hubert Znajomski pisze...

Czysta kultura

Salus1973 pisze...

Grubo. Mam nadzieję, że sąd okaże się lepszą instytucją od pislicji. Powodzenia

Anonimowy pisze...

antymaseczkowcy, po eby ktore teraz muszą sie gromadzic akurat - odpowiadacie ze największą smiertelność od drugiej wojny światowej, taka prawda

Anonimowy pisze...

Pamiętaj, że na tej samej podstawie powinni ścigać kibiców narciarskich, którzy wypisywali na flagach narodowych nazwy miejscowości. Jeśli tego nie zrobili, to nie mieli prawa także przyjść do Ciebie.