środa, 3 kwietnia 2019

Wiosenne zbieranie podpisów

Dzisiaj o 13:30 Lublin gościł Roberta Biedronia, który z naszym wsparciem poprowadził konferencję prasową dla lubelskich mediów. Ogłaszano listę 10. kandydatów na europosłów. z OW nr 8 Zdjęcie wziąłem z Kuriera Lubelskiego. Znaleźć mnie można po środku, między panem Robertem, a panem Zbigniewem Bujakiem, naszą jedynką do PE.
Po konferencji zaczęliśmy zbierać podpisy. Przyłączyłem się do jednej z grup machając flagą Unii. Czasem zaczepiłem kogoś kto szedł koło nas i zachęcałem do podpisu. Ogólnie na Krakowskim Przedmieściu i Placu Litewskim dzieje się dużo politycznych happeningów w związku z majowymi wyborami. Pod koniec zbierania, szliśmy z panem Bujakiem, który z nami zachęcał do wsparcia Wiosny. Pan Zbigniew jest bardzo sympatycznym i mądrym człowiekiem, moim zdaniem ma świetny kontakt z ludźmi. Dzisiaj poszło nam lepiej niż zwykle, z czego jestem dumny. 
Nasza drużyna

Brak komentarzy: