sobota, 17 czerwca 2023

Parada Równości 2023

Z samego rana wzięliśmy pociąg do stolicy. Cel? Oczywiście, że parada, którą dziś szedłem po raz trzeci! Odnoszę wrażenie, że z roku na rok ludzi maszerujących jest coraz więcej. Stanąłem przez chwilę na początku pochodu obserwując przechodzących ludzi. I końca nie było widać. Było tu ponad 100 pojazdów i grup, m.in. Bears of Poland, OGAE Polska, Miasto Jest Nasze, czy Lambda Warszawa. 
W Miasteczku Równości było mnóstwo stoisk, w których znaleźć można było miejsca do pozowania, robienia makijażu, własnych transparentów, czy kupienia gadżetów. Ludzi nie brakowało. Tych młodszych i starszych, większych i mniejszych. Każdy się uśmiechał i to się liczy.
Spotkałem wiele znajomych twarzy z całej Polski. Aż szok, że w takim tłumie kogokolwiek poznałem, albo że ja zostałem rozpoznany :)
Uwielbiam maszerować. Rzadko kiedy mogę poczuć taką swobodę i radość. 
Nie mogę się doczekać kolejnych!

2 komentarze:

Tomiandre pisze...

Piękna sprawa.

Ale jedno z tych zdjęć można skomentować tylko w jeden sposób:
"Nie lubisz tęczy? A chcesz wp*erdol?"

Anonimowy pisze...

Homokomando ;)