czwartek, 11 kwietnia 2024

Wiśniowo


We wtorkowy wieczór, na kilka dni, zajechałem do Krakowa, by przenieść trochę rzeczy do Łęcznej. Za kilka dni czeka mnie kolejny zagraniczny wyjazd, który z pewnością wzbudzi nieco emocji. Bynajmniej pozytywnych. Kolejny rozdział do książki, gdzie oprócz podróży, pragnę poznać ludzkie problemy panujące w tamtym miejscu. Dzisiaj udało mi się zobaczyć „Wiśniową Aleję” na Bronowicach. Było całkiem sporo osób, które tak samo jak ja, chciały sfotografować kwitnące wiśnie. Trochę mało to oryginalne, ale według mnie to nic nie szkodzi. Przynajmniej ruszyłem cztery litery w tę słoneczną pogodę. 
Kupując bilet do Krakowa przydarzył mi się ciekawy przypadek. Otóż, bilet na pierwszą klasę był o 10 złotych tańszy niż na drugą, więc skorzystałem z tej wyjątkowej okazji i przez całą podróż miałem znacznie więcej miejsca niż zazwyczaj. 

Brak komentarzy: