czwartek, 18 lipca 2019

Dziękuję!


Napisałem to wszystko co miało miejsce na grupie LGBT Polska na Facebooku (screen wyżej), po czym, za namową pewnej osoby udostępniłem to na mojej osi czasu (screen niżej). Naprawdę nie wiem jak dziękować za całe to wsparcie. Otrzymałem wiele komentarzy, z czego znacznie przeważają te ze słowami wsparcia. Sprawa zyskała lekki rozgłos w mieście, czego się nie spodziewałem. W kilku komentarzach pojawiły się słowa pochwalające mnie za to, że miałem odwagę przedstawić to wydarzenie.
Zgłoszenie trafiło wczoraj na policję, powiem, że potraktowano mnie dobrze, ale nie wiem jaki będzie finał tej sprawy. Niemniej jednak mam nadzieję, że wszystko skończy się pozytywnie. Nie boję się wychodzić z domu, bo zawsze mam przy sobie kogoś bliskiego.
Naprawdę dziękuję wszystkim, którzy mnie wsparli. Wiele to dla mnie znaczy.

Brak komentarzy: