sobota, 20 lipca 2019

Hubert "Brodacz"

Ostatnio głośno zrobiło się o aplikacji FaceApp. Na dniach postanowiłem przetestować jej możliwości i zaczynam coraz bardziej być smutny z powodu braku brody. Wyglądałbym w niej rewelacyjnie.

Nie spodziewałem się takich realistycznych efektów. Zwłaszcza starość jest niesamowita. Na niektórych zdjęciach przypominam mojego dziadka.
Coś w tym może być.
.
Ostatnio na dniach dowiedziałem się, że SLD, Lewica Razem i Wiosna połączą się w jedną siłę. Powiem wam, że jestem naprawdę mocno zadowolony z tej decyzji. Do SLD miałem przeważnie pozytywny stosunek, Lewicę Razem uważałem za dobrą partię z małymi szansami na mandaty w parlamencie. Niedawno powstała Wiosna zachęciła mnie do czynnego działania na rzecz polskiej polityki. Koalicja ta ma mój głos, będę na pewno działał na ich rzecz. W końcu mamy głos rozsądku na scenie opozycyjnej.

Brak komentarzy: