sobota, 20 lipca 2019

Wschodnia Polska i LGBT

W takim państwie żyjemy. Modlitwy i Bóg na ustach, a tak naprawdę okazywana jest wzajemna nienawiść wobec bliźniego. Widać to było podczas dzisiejszej kontrmanifestacji Marszu Równości w Białymstoku. Zaatakowano i opluto dziennikarza, krzyczano "wypie*dalać", "chłopak, dziewczyna, normalna rodzina" kilku mężczyzn szarpało dziewczynę, albo kopało samotnego chłopaka. To jest przerażające, to jest szydzenie z Boga.
O polskiej homofobii przekonał się Independent
Zajścia opisała gazeta.pl
Po prostu brak mi słów na to wszystko. Wschodnia Polska udowadnia, że nie chce należeć mentalnie do Zachodniej Europy.
Bandyci, którzy atakują ludzi za odmienne poglądy mają być ostoją normalności moralności. Ja za takie coś dziękuję. Przekonałem się o tym kilka dni temu.
Skandują: Bóg, Honor, Ojczyzna. Jak już wcześniej wspomniałem, szydzą z Boga.
Agresywni mężczyźni w grupach atakują niewinnych ludzi - honor pierwsza klasa.
Ojczyzna? Tak się dba o ojczyznę robiąc burdy i rzucając petardami?
Strach przed tym wszystkim co się dzieje w moim kraju ogarnia mnie całego. Kiedy będzie tu można normalnie żyć?

Brak komentarzy: