poniedziałek, 18 listopada 2019

Ceremonia

Teatr Śląski w Katowicach - tutaj odbyła się dzisiejsza ceremonia otwarcia Eurowizji Junior. Już przed 15 znalazłem się wśród wolontariuszy.
Musiałem kupić. Chciałem nieco poszaleć.
W Katowicach czuć święta. Przed dworcem stoi wielka choinka, a w centrum stoją już stoiska (co prawda jeszcze nie otwarte, ale powoli widać przygotowania)
Dostałem flagi, później hiszpańską wymieniłem na francuską. Bim Bam Toi to moja ulubiona piosenka w tym roku. Drugie miejsce ma u mnie nasza polska. Pod teatr przyjeżdżały autokary z delegacjami. Machaliśmy im flagami. Dużo osób nas nagrywało. W środku również. Było mnóstwo mediów, także prezes TVP, a razem z nim Jon Ola Sand - główny inspektor wykonawczy Konkursu Piosenki Eurowizji.
Nocne Katowice, tuż po wyjściu.

Na YouTube znajduje się relacja na żywo z całej ceremonii. Po przedstawieniu wszystkich uczestników i po przemowach nastąpiła chwila, gdy wolontariusze wspólnie wbiegli na scenę. Ujęcia te pochodzą właśnie z niej. Link

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Przeżycie na całe życie...