poniedziałek, 20 września 2021

Zawiadamiam prokuraturę

Napisałem zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez jednego z radnych rady miejskiej w Łęcznej. Dzisiaj zostało wysłane przez EPUAP do prokuratury okręgowej w Lublinie.

Na początku chciałem dostarczyć je osobiście, więc wydrukowałem dwie kopie, ale ostatecznie wolałem oszczędzić czas i wysłać wszystko dziś rano przez internet.

W uzasadnieniu napisałem, że zachowanie radnego rady miejskiej w Łęcznej Jana Skibińskiego wyczerpuje znamiona przestępstwa określonego w art. 271 § 1 kodeksu karnego tj. „Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.”

Ciekawe jak szybko prokuratura umorzy sprawę :)

2 komentarze:

Rafał Walkiewicz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Rafał Walkiewicz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.