środa, 8 września 2021

Kolejne posiedzenie rady Starego Miasta

Dzisiaj o 14:30 odbyło się kolejne posiedzenie rady osiedla Stare Miasto w Łęcznej. Gościł nas m.in. burmistrz z przedstawicielami urzędu miejskiego oraz pani komendant straży miejskiej. Obecnych było 9 z 15 radnych.
Jeśli chodzi o wyniki głosowań, radni przegłosowali jednogłośnie wniosek o remont trzech ulic (Kasztelańskiej, Przechodniej i Śródmiejskiej) do budżetu miasta na przyszły rok. Ja złożyłem także wniosek o utwardzenie drogi nad Wieprz wychodzącej z ulicy Łańcuchowskiej. Obecni na posiedzeniu radni zadawali także pytania przedstawicielom miasta m.in. o budowę placu zabaw przy ul. Pasternik. Jego budowa jest utrudniona ze względu na niewystarczającą liczbę środków na jego utworzenie. Jest to jednak projekt, który wygrał w głosowaniu w budżecie obywatelskim. W związku z tym, powstanie albo słaby projekt, który z pewnością będzie krytykowany, bądź nie będzie go w ogóle, za co też wyleje się fala krytyki. Dodatkowo dyskutowaliśmy z burmistrzem ws. kirkutu. Być może uda nam się doprowadzić do porządku. Zadawałem jeszcze pytanie pani komendant straży miejskiej odnośnie nieprawidłowego oznakowania drogi na Rynek III, lecz w odpowiedzi usłyszałem, że wszystko wróciło do porządku. Jednak wracając z posiedzenia zauważyłem, że znak zakazujący wjazdu wciąż jest odwrócony, więc będę musiał jeszcze raz interweniować w tej sprawie.

Brak komentarzy: