wtorek, 31 października 2023

Spartanin

Co roku na Halloween planuję jakiś fajny kostium i zawsze wychodziły nici. W tym roku jednak się postarałem. Za niedługo wychodzę na imprezę i na chwilkę przed zrobiłem fit check. Jestem Spartaninem. Niestety bez tarczy i miecza, bo nie zdążyłem zrobić :)
Hełm zrobiłem samodzielnie za pomocą kartonu, taśmy i czerwonej bibułki, a peleryna została zakupiona w sklepie z materiałami i przycięta. Do tego kupiłem jeszcze sandały :D
Wczoraj byłem nawet u fryzjera, by ściąć się na zero.
A po fryzjerze oczywiście siłka. Niektórzy trenują formę na lato, a ja najwyraźniej na Halloween. 

8 komentarzy:

Kuba pisze...

Zajebiście wyglądasz 😍 A za rok możesz się przebrać za Hulka 😁

Anonimowy pisze...

Jak się facet kłuje w tyłek to nie trudno stać się Hulkiem. Za max dwa lata będzie wielkości dwóch chudzielców i dalej będzie mówił ze natural haha

Anonimowy pisze...

Pięknie urosłeś 🥵🥵🥵

eaR pisze...

strój pierwsza klasa :D
przy okazji wpadłem tu niby przypadkiem choć nie do końca wszak twitter tzn. X mi polecił owy blog. fajnie widzieć, że są ludzie, którzy jeszcze w ten sposób przedstawiają swoją historię :)
pozdro
eaR

Hubert Znajomski pisze...

Wow, dzięki za dobre słowo. Również pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Byk!

Tomiandre pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tomiandre pisze...

To drugie zdjęcie pobudza moją wyobraźnię.
Chciałbym Cię zobaczyć na Paradzie Równości w takim stroju z transparentem:
"TĘCZA albo wp*****l!"
;)