wtorek, 10 września 2024

24

Wczoraj przyjechałem do domu i byłem przy okazji na urodzinowych zakupach i koniecznie musiałem mieć baloniki z cyframi 2 i 4. To już jest praktycznie tradycja. Dziś skończyłem 24 lata! Było już krojenie tortu i dmuchanie w świecę. Zrobiłem to z Dolores, która nie wygląda na zbyt zadowoloną z tego faktu. 
Pojechaliśmy dziś do Lublina, do Glow Minigolf Pub, gdzie z bratem zagraliśmy trzy rundy minigolfa. Pierwszą rundę zremisowaliśmy 43:43, drugą wygrał Jasiek 54:46, a trzecią ja - 34:40 (im mniej punktów tym lepiej). Na miejscu był także taki mały basenik z piłeczkami, do którego wlazłem i bawiłem się jak małe dziecko. W tej chwili wracamy do Łęcznej i będziemy kontynuować przyjęcie. Myślę, że obejrzę ponownie Unbreakable: Kimmy Schmidt (uwielbiam Kimmy!) albo jakiś film komediowy. 
Czy dużo się zmieniło od moich ostatnich urodzin? Owszem. Rok temu spędzałem je w Rumunii i poprzysiągłem sobie, że za rok wszystko będzie inne. Już w najbliższą sobotę będę z samego rana wylatywał z Wrocławia do Malagi na miesięczny wolontariat (jest stres, ale staram się pocieszać filmikami nagrywanymi przez stewardessy). Ten rok jest naprawdę niesamowity. 

21 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego 🥳

Anonimowy pisze...

Dolores wygląda niesamowicie uroczo z tobą przy torcie, wszystkiego dobrego!

Anonimowy pisze...

Stolat stolat!

A baloników nie wyrzucaj - za 18 lat będą jak znalazł ;)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin ☺️♥️

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

Anonimowy pisze...

Sto lat Hubert! Szczęścia, zdrowia, pomyślności 💐

Przemek pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnia marzeń

Anonimowy pisze...

Najlepszości :) Zdrowia i miłości :)

Anonimowy pisze...

Sto lat mordo!

Anonimowy pisze...

Sto lat!

DeadSally pisze...

Happy birthday. Take care.

Anonimowy pisze...

Sto lat 🐼

Anonimowy pisze...

Sto lat ♥️😸

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i szczęścia 🥂😊😊😊

Anonimowy pisze...

Sto lat Blondasie ! 😽 Niech Ci się wiedzie jak najlepiej 🎉🎂🎈

Hubert Znajomski pisze...

Bardzo dziękuję za życzenia ♥️

RobertL pisze...

Wszystkiego Najlepszego Hubert!

Anonimowy pisze...

twitter bywa przykrym miejscem, zwłaszcza ostatnio, ale do niego wracam bo jest na nim kilka pogodnych promyków, takich jak Ty. 24 lata to piękny wiek, zatem wesołości i oby pióro było Ci wciąż lekkim!

Anonimowy pisze...

Najlepszego 🎂

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego byczku!

Anonimowy pisze...

Spóźnione sto lat! 😁