wtorek, 3 lipca 2018

Jak szybko mi odrastają włosy?


Patrząc ostatnio na zdjęcia z końca marca na moim Instagramie zaciekawiło mnie jak szybko człowiekowi rosną włosy. Oczywiście każdemu rośnie to inaczej, ale jednak postanowiłem sprawdzić, czy moje tempo pasuje do średniego tempa u człowieka. W ciągu 4 miesięcy włosy urosły mi o ok. 5 cm, co znaczy, że miesięcznie rosły o 1,25 cm. Średnio człowiekowi włosy rosną o 1 cm miesięcznie, czyli o 12 cm rocznie. Z takim tempem jakie miałem do tej pory, to teoretycznie w marcu przyszłego roku miałbym włosy długości 15 cm. Czyli 3 cm różnicy. Niemniej jednak różnicy rzędu 2-3 mm nie są jakoś szczególnie wyjątkowe, więc niczego nadzwyczajnego nie odkryłem, a moje geny są... przeciętne.

Posty z ostatnich dni, widać czteromiesięczną różnicę. 

Brak komentarzy: