piątek, 6 lipca 2018

Chodzę i płacę z telefonem

Dzisiejszy świat, a ten 20 lat temu to dwa zupełnie inne światy. No bo kto by pomyślał, że fizycznie istniejący plastik, którym można płacić za usługi, można umieścić w telefonie.
Moim zdaniem to jest niesamowite. Technologia rozwinęła się tak bardzo, że się to w głowie nie mieści. Tyle różnych ciekawych i przydatnych aplikacji powstaje, że mój umysł tego nie ogarnia.
Wszystko w dzisiejszych czasach można załatwić przez Internet, co mnie cieszy, ponieważ jest to z pewnością wygodne.
Płatność mobilna jest bardzo praktyczna. Wiele sieci sklepów wprowadziło możliwość zapłaty urządzeniem mobilnym. Brzmi jak futurystyczna utopia, a jest to najprawdziwsza rzeczywistość.
Tak samo jak aplikacja Samsung Health. To jest świetne, dzięki temu mogę śledzić ile kroków wykonałem danego dnia, ile wypiłem wody, ile kawy, a do tego samodzielnie jest w stanie wykonać pomiar mojego snu. Dzisiaj jadę do Kołobrzegu (tak, trzeci raz), gdzie czekać będzie mnie dużo chodzenia, co znaczy, że aplikacja będzie miała więcej roboty niż ostatnimi, leniwymi czasy.

Brak komentarzy: