niedziela, 12 lipca 2020

Powtórka z rozrywki


Z samego rana przygotowania do pracy, bo punkt siódma wszystkie lokale w Polsce zaczynają pracę. Dzisiaj pogoda nie zachwyca, ale możliwe, że nie będzie to miało wpływu na frekwencję. W pierwszej turze wyniosła ona 64,51%, a do tego w każdym powiecie głosy oddała ponad połowa obywateli. Czas pilnie prześledzić co się dzieje w kraju, bo głos swój już oddałem. Do komisji, tradycyjnie, wracam o czternastej.
Edit: 11:31
Niezły komiks od AndrzejRysuje. Patrząc na frekwencję w mediach społecznościowych jestem przekonany, że możemy spodziewać się większej ilości głosów niż dwa tygodnie temu.
Edit: 12:07
W mojej komisji frekwencja do godz. 12 wyniosła 23,92%. Dwa tygodnie temu było to 27,79%.
Edit: 13:00
W Poznaniu na osiedlu z najwyższą frekwencją zostaną posadzone nowe drzewa. Będzie ich dokładnie tyle, ile wyniesie frekwencja - zapowiedział kilka dni temu prezydent miasta Jacek Jaśkowiak.
Cytat z gazeta.pl. Bardzo szanuję taką działalność profrekwencyjną.
Edit: 13:37
PKW podaje, że frekwencja na godz. 12 wyniosła 24,7%. Jest wyższa niż dwa tygodnie temu, kiedy wyniosła 24,08%
Edit: 17:06
52,01% frekwencji w mojej komisji na godzinę 17. Za niecałe półtorej godziny dowiemy się jak do ogólnokrajowej jest zbliżona.
Edit: 23:13
Duda i Trzaskowski idą łeb w łeb. Różnica między nimi jest marginalna. Duży wpływ na oficjalne wyniki będą miały głosy oddane niedługo przed końcem głosowania, a także te z zagranicy. Trzaskowski wygrał w większości województw według exit polls. Mam nadzieję, że to będzie sygnałem dla zwycięstwa opozycji i pokaże to, że Polacy cenią sobie wolność.
To mój głos. Uznany za ważny, bo przecież w końcu taki jest.
Edit: 0:45
Boję się, że te wybory będą miały trzecią turę, a będzie nią ulica.

Brak komentarzy: