czwartek, 23 marca 2017

Fraszki

Depresja
Człowiek z depresją wygrał milion w Totka
Lecz i tak, niestety, umiera od środka
Studia
Najlepszy politolog na państwowej uczelni,
skończy w McDonaldzie z ręką przy patelni.
Wagary
Wagarował idiota przez całe szkolne życie,
Teraz daje się okradać świniom przy korycie
.
.
.
Dzisiaj na polskim mieliśmy omawiane fraszki i pieśni Jana Kochanowskiego. Pani miała rozwiniętą listę z fraszkami i ja głupi powiedziałem, żeby otworzyła "Na Matematyka" - klasa po tym w śmiech, a pani: "Hubert, jak mogłeś?". No cóż. Czasami tak bywa. Powiedziałem pani, że po prostu lubię dosadne i satyryczne wiersze. Skasowała mi też dzisiaj jedynkę za brak podręcznika, dzięki mojej dzisiejszej pracy. Czytałem wiersze i byłem nader aktywny. W pozytywnym sensie oczywiście. Napisałem też 3 fraszki. Te oto wyżej.

Brak komentarzy: