wtorek, 1 stycznia 2019

Noworoczna lista postanowień

Kolejno: ostatnie zdjęcie w 2018 roku i pierwsze zdjęcie z 2019
Wchodzę teraz w 2019 rok i mam pełną listę postanowień, z których muszę spełnić minimum 80% (wtedy uznam, że 2019 będzie lepszy niż 2018)
  • Dożyję do końca roku - podstawa, chociaż jestem młody, to nic nie jest wiadome.
  • Rzucę palenie - może nie od razu, ale na pewno dam radę, niepotrzebne mi to.
  • Pojadę do Berlina (ponownie, ale mam nadzieję, że tym razem samemu), a na miejscu:
  • zobaczę pandę po raz pierwszy w życiu
  • i wejdę na Fernsehturm.
  • Średnia z moich wszystkich matur wyniesie minimum 75% 
  • a w tym matura z geografii na ponad 80%
  • z rozszerzonego angielskiego także
  • Na świadectwie maturalnym nie będę miał żadnej dwójki (jak przez całą edukację nie miałem, to w ostatniej klasie też nie będę miał
  • Zdobędę w tym roku ponad 10 tysięcy wyświetleń na blogu (około 75 tys.)
  • Będę miał ponad 40 cm w bicepsie (aktualnie - 38 lub 39, różnie wychodzą mi te pomiary)
  • Nie przekroczę 90 kg wagi (moja waga oscyluje wokół 84 kg)
  • Nauczę się gotować 3 nowych dań
  • Zapuszczę brodę, taką z prawdziwego zdarzenia
  • Dostanę się na studia w Anglii (najlepiej London Metropolitan University)
  • Kupię brytyjskie czasopismo
  • Przeczytam 5 książek
  • Znajdę pracę sezonową
  • Zagłosuję w wyborach do europarlamentu i parlamentarnych na partię Roberta Biedronia
  • Na Instagramie w ciągu roku dostanę co najmniej 50 tysięcy polubień, bo na 2018 rok sytuacja wyglądała tak:

Brak komentarzy: