Hahahaha - "Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku." Anja Rubik. Modelka na Instagramie ma okrągły milion obserwujących. 🤷♂️https://t.co/znxoKJjaT2
— Tomasz Wolf 🇪🇺🇵🇱🇺🇲🌍⚡⚡⚡ (@TomaszWolf) March 15, 2021
11 tysięcy widzów. Najnowszy kanał Telewizji Polskiej, który wystartował w dzień kobiet "podbił" rynek telewizyjny. Portal Press.pl podał, że koszty tworzenia kanału wyniosą w 2021 ok. 14 milionów złotych. Na przyszły rok koszty te oszacowano na 17 milionów. Idealne wydatkowanie pieniędzy publicznych!
Jeden z internautów podał, że wynik ten jest "porażką i więcej ludzi śledzi instastories przeciętnego instagramera, a sam projekt można by było w całości zdigitalizować". Jeszcze ciekawiej prezentuje się oglądalność wśród kobiet w wieku 25-59, bowiem średnia oglądalność w tej grupie wyniosła prawie 2,5 tysiąca widzów. Gratulacje!
1 komentarz:
kanał porażka. treści to odgrzewane kotlety.
slyszalem cos ze mieli robic TVP Kultura 2. ale nei wiem ile to prawdy. Kultura to jedyny program TVP ktory szanuje.
pozdrawiam
Prześlij komentarz