wtorek, 2 marca 2021

Zbieranie

Zbiórka podpisów trwa od kilku dni, ale wszystko zaczęło się bardziej rozkręcać w poniedziałek. Z samego rana zbierałem je na targowisku. Nie spodziewałem się tak pozytywnego odzewu.
Podczas przechadzki z kartami zauważyłem w jakim stanie jest część tego miejsca. Jedna ze sprzedających osób powiedziała mi, że do burmistrza były wysyłane listy w tej sprawie, ale nie było żadnej reakcji.

Poza samą Łęczną podpisy zbieraliśmy, bądź zbierane jeszcze będą we wszystkich sołectwach. Zajechałem m.in. do Witaniowa, ale w planach mamy jeszcze wiele innych.

Wczoraj wyszło najnowsze wydanie Wspólnoty Łęczyńskiej z informacją odnośnie inicjatywy. Jednakże sprawą zainteresowało się wiele innych mediów lokalnych (Dziennik Wschodni, Kurier Lubelski, Lublin112, czy Portal Samorządowy)
Na sam koniec, dostałem dziś ważną wiadomość. Liczba podpisów jaką musimy zebrać wynosi ledwo ponad 1800.

Brak komentarzy: