poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Kolejny dzień z życia

Dzisiaj nagrywaliśmy materiały do bezpłatnych audycji wyborczych. W swoim 15-sekundowej wypowiedzi zwróciłem uwagę na uczciwe wydatkowanie publicznych pieniędzy. Powiedziałem, że PiS wydał 37 mld złotych na miejsca pracy dla swoich kolegów, gdy za te same pieniądze moglibyśmy wybudować ponad 1200 km linii kolejowych. 
Odchodząc już od tej wypowiedzi. Wiecie ile km torów powstało od 2004 roku? 46. To nie żart.
By pokazać przykłady jak możemy efektywnie wydawać publiczne pieniądze stworzyłem grafikę, która pokazuje co społeczeństwo mogłoby zyskać, gdyby pieniądze na Kościół Katolicki przeznaczyć na zupełnie coś innego. I wychodzi na to, że moglibyśmy zapewnić dostęp do PKS w każdej gminie na 18 lat, zlikwidować praktycznie całe zadłużenie polskich szpitali, czy wybudować 16 tysięcy żłobków

PS
Bawi mnie z lekka porównywanie mojego wizerunku do człowieka Konfederacji. A ja myślę, że jeśli chcę silnej Polski, to powinienem sam być silny. A póki mam czas i energię, to myślę, że bycie wysportowanym to dla mnie atut.

Brak komentarzy: