poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Jaką postacią jestem?

Ostatnio jestem strasznie zabiegany, praca, dbanie o porządek i formę. Zostały niecałe trzy tygodnie do mojego kolejnego wolontariatu za granicą (Andaluzjo, czekam) i czeka mnie lot przez cały kontynent (a jak wiadomo, boję się latania) do Malagi (kusi mnie by zobaczyć przy tym Torremolinos, który słynie z bycia jednym z najbardziej gay-friendly miejsc na świecie), z której zajadę do miejscowości Alcalá la Real. Oglądałem już zdjęcia z okolic i naprawdę nie mogę się doczekać aż sam tam będę. Kolejni ludzie do poznania, wspaniały klimat i kolejna możliwość niesienia pomocy innym. Europejski Korpus Solidarności rządzi. Przygotowuję się do tego już od dłuższego czasu.
Wczorajszego wieczoru znalazłem serię quizów na Buzzfeed, w których dowiadujesz się, którą postacią z danego serialu jesteś, więc postanowiłem sprawdzić kilka moich ulubionych. Wyszło mi, że jestem Glorią z Modern Family (sukces, Gloria jest po prostu najlepsza), Leslie Knope z Parks and Recreation (sam się do niej kiedyś porównywałem), Diane z Bojacka Horsemana (znowu, moja ulubiona postać) oraz Fretką z Fineasza i Ferba (niby wiem dlaczego, ale i tak mnie to zaskoczyło, bowiem moją ulubioną postacią jest Dundersztyc, niech Wojciech Paszkowski, który użyczał mu głosu w polskim dubbingu i odszedł trzy dni temu, spoczywa w pokoju).
Linki do quizów: Fineasz i FerbParks and RecreationModern FamilyBojack Horseman

Brak komentarzy: