sobota, 21 listopada 2020

Trochę prywaty


Dolores jest z nami ponad miesiąc. Od tego czasu robiłem z nią wiele wspólnych zdjęć (to ostatnie jest sprzed kilku minut), które chciałem wrzucić tutaj, ot tak. Poza tym bawiłem się z nią, pieściłem, dokarmiałem i wiele innych rzeczy. Zadrapań od tego czasu nawet nie zliczę. Ale i tak ją kocham.

Trochę za bardzo skupiam się na polityce w ostatnim czasie, a pamiętam, że mój blog był kiedyś takim miejscem, gdzie raczej dzieliłem się codziennością, był takim pamiętnikiem, czy miejscem wspomnień. Nie robię ostatnio zbyt wielu ciekawych rzeczy, ze względu na te wszystkie ograniczenia. Chciałbym czasem poszaleć, wyjść w jakieś ciekawe miejsce, pośpiewać na karaoke, powrócić na siłownię (zaczynam poważnie tęsknić) poczuć młodość. Trzeba to jakoś przeczekać i mieć nadzieję, że wszystko niedługo wróci do normy. 
Jeśli chodzi o mój czas wolny, to poza studiami wychodzę na bezcelowe spacery, gram w Among Us, obejrzałem pięć sezonów Brooklyn Nine-Nine na Netflixie i całe Zoey 101.

Brak komentarzy: