środa, 2 grudnia 2020

Grudniowy post: Streamowałem Lady Gagę przez ponad 500 godzin

Od niedawna mamy grudzień, który jest ostatnim miesiącem w kalendarzu. Co za tym idzie, jest to okres podsumowań minionego roku, ale także czas okołoświąteczny. Jest to jeden z najlepszych momentów w roku, ponieważ wszędzie czuć ten klimat. Choinki, ozdoby, krótkie dnie i długie noce, media społecznościowe zalane świątecznymi vlogami, postami i filmami. Wszyscy mówią o prezentach, przygotowaniach, wspomnieniach. Myślą o tym jak minęły im ostatnie 12 miesięcy, zbliżają się do przesunięcia kolejnego koralika na ich liczydle życia. Po prostu czuć, że jest to czas inny niż wszystkie. 
Do końca roku zostało 29 dni, a do wigilii 22. Niemniej jednak wczoraj z przyjaciółką buszowałem po sklepach i kupiłem już prezent dla mamy, i zamówiłem jeden dla brata. Na dniach znajdę coś jeszcze dla taty, bo nie udało mi się wczoraj znaleźć niczego co mogłoby mu sprawić przyjemność. Poza tym, kupiłem sobie jeszcze małą tabliczkę, która świeci (niedługo się zbiorę by kupić baterie do niej) i można na nią przyczepić litery, by ułożyć tekst. Pierwszy raz w tym roku założyłem mój klimatyczny kostium i zrobiłem małą sesję z nowo nabytym prezentem, takim dla siebie.
Dzisiaj, od razu po pobudce, zobaczyłem, że dostępne są już Spotify Wrapped. Chciałem przekonać się jak bardzo się zasłuchałem w tym roku, i powiem, że kilka rzeczy mnie pozytywnie zaskoczyło :)
Rain On Me odtworzyłem prawie 3000 razy, a samą Lady Gagę streamowałem przez ponad 520 godzin. Moje 5 najlepszych utworów widzicie powyżej (How To Be Lonely Rity Ory, Sour Candy Gagi i BLACKPINK, About Love Mariny, Story Of My Life Lesley Roy i oczywiście Rain On Me), ale chciałem jeszcze pochwalić się moim top 20, tak jak w zeszłym roku.
6. Dancing in The Rain - Ruth Lorenzo
7. Break My Heart - Dua Lipa
8. Stupid Love - Lady Gaga
9. Triumph - Eleni Foureira
10. Move - The Mamas
11. POLSKIE TANGO - Taco Hemingway
12. Fun Tonight - Lady Gaga
13. Heroes (we could be) - Alesso, Tove Lo
14. Colorado - Mikolas Josef
15. Anywhere - Rita Ora
16. All Of My Love - Destiny
17. Boys Will Be Boys - Dua Lipa
18. I Will Never Let You Down - Rita Ora
19. Bassatak - Carmen Soliman
20. Gypsy - Lady Gaga
Na wyróżnienie zasługuje także Sweet Dreams (Eurythmics), Material Girl (Madonna), Hollywood Hills (Sunrise Avenue) i Chai (Ofra Haza), które znalazły się w moim Top 30.

Brak komentarzy: