czwartek, 24 grudnia 2020

Świąteczny czas

Święta to magiczny czas, choć w tym roku były one nieco skromniejsze, aczkolwiek udane. Post będzie krótki, ale czuję potrzebę napisać coś krótkiego od siebie. No i oczywiście, żeby pochwalić się prezentami. Życzę wszystkim, aby nadchodzący rok 2021 był spokojniejszy i lepszy niż ten, który za tydzień będzie tylko wspomnieniem. Żeby każdy kto ma nawet te najdrobniejsze marzenia mógł w przyszłym roku pochwalić się ich spełnieniem. 

Prezenty dla rodziny kupiłem już na początku grudnia i cieszę się, że prezenty się spodobały. Ja natomiast dostałem zestaw skarpetek, bielizny, oraz dezodoranty i żel pod prysznic (taki typowy zestaw, na który nie narzekam) oraz interaktywną książkę "Dziennik 29". Utknąłem jak na razie na zagadce numer 4. Wczoraj też sprawiłem sobie samemu prezent świąteczny i kupiłem na Steamie Cities: Skylines, co cieszyło mnie jak dziecko, bo od dawna chciałem w nią zagrać.

W te święta dowiedziałem się, że ludzie naprawdę potrafią być niesamowici. Zrobiłem zbiórkę na zrzutka.pl w celu charytatywnym. Chcieliśmy pomóc pewnej starszej, samotnej kobiecie  z mojego powiatu. Potrzebowaliśmy ledwie 150 złotych, a w niecałą godzinę udało nam się zebrać 200. Na ten moment mamy 235 złotych. W przyszłym tygodniu sprawimy komuś wspaniały prezent. My też będziemy świętymi Mikołajami.

Brak komentarzy: