środa, 30 grudnia 2020

Internauci z całej Polski pomogli starszej pani z Milejowa

Wykop, Twitter, Facebook. Wszędzie gdzie tylko się dało staraliśmy się udostępnić zbiórkę dla starszej pani z Milejowa w powiecie łęczyńskim, która mieszka w kanciapie, na klatce schodowej, bez prądu. Dzisiaj ostatecznie ekipa pomagających pojechała na miejsce i wręczyła prezenty m.in. z tej zbiórki właśnie. Mieliśmy zebrać początkowo 150 złotych, ale widząc zaangażowanie, postaraliśmy się bardziej i udało nam się uzbierać równo 800. Niestety, osobiście nie mogłem tam pojechać, ponieważ jestem na kwarantannie. Na szczęście trafiły do mnie zdjęcia rachunków i zakupionych dzięki ludziom rzeczy.

Wszystkie osoby zaangażowane w akcję chcą podziękować za pomoc, waszą, internautów z całej Polski. Główny organizator akcji pragnie pozostać anonimowy. Ja tylko dodam od siebie, że należą się jej ogromne brawa za to co zrobiła. Moja rola w całym przedsięwzięciu polegała tylko i wyłącznie na utworzeniu zrzutki i jej nagłośnieniu. Aplauz należy się wszystkim, którzy się w to zaangażowali. Zarówno wpłacający, jak i ci, którzy stworzyli akcję. 



Żywność i karma dla kotka, którym pani się opiekuje.
Czujnik tlenku węgla i kuchenka.
Zestaw przyłączeniowy do butli.

Niedługo powinno trafić do mnie zdjęcie z wręczania prezentów. Mi wystarczy jeszcze raz gorąco podziękować wszystkim, którzy pokazali swoje dobre serce.

Brak komentarzy: