czwartek, 28 stycznia 2021

Łódź nie boi się PiS

Wstyd, hańba! Różne okrzyki padły dzisiaj na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Pod biurem lokalnego PiS zebrały się tłumy by wyrazić swój sprzeciw wobec tego co wczoraj uczynił "Trybunał Konstytucyjny". Od wczoraj oficjalnie przepisy aborcyjne są zaostrzone, co dla mnie powinno być tylko wstydem. Gdzie są ci wszyscy obrońcy życia gdy to życie stąpa tu na ziemi i boryka się z kłodami pod nogami, gdy jest niepełnosprawne? 
Na miejscu spotkałem Anitę Sowińską razem z Młodą Lewicą w Łodzi. Powiem szczerze, że mam szczęście do kamer. Podeszła do mnie ekipa dziennikarzy lokalnych i ogólnopolskich pytając mnie dlaczego tu jestem. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że mam dość nieudolności rządu i tego jak traktują ludzi z niepełnosprawnością, do których się przecież zaliczam
Nie mogę uwierzyć, że wystarczyło nieco ponad pięć lat, by zepsuć Polskę. PiS to mistrzowie tej dziedziny.
Suweren wam tego nie daruje. 

Siła jest w ludziach! Uczestnicy kładli znicze, naklejali wlepy, skandowali antyrządowe treści. Zabrali się tłumnie, by walczyć o swoje. 

Edit:

Przesłane przez koleżankę :)

Brak komentarzy: