wtorek, 5 stycznia 2021

Zmiany

To ja parę godzin temu. 

Lubię zmiany, ponieważ one odpowiadają za to, że życie jest dynamiczne i mniej nudne. Jednak wiele z nich jest nieprzewidywalnych i nie mogę nawet oczekiwać, że takowe nastąpią. Jestem kowalem swojego losu i wiem, że to co będę robił w tym roku, wpłynie na to, jakim człowiekiem będę pod jego koniec. Teraz jest odpowiedni czas, by o tym mówić, bo nowy rok nie ma jeszcze nawet tygodnia, a co za tym idzie, przed nami jeszcze wiele dni. 

Chcę by ten rok niósł ze sobą wiele zmian, które sprawią, że 31 grudnia 2021, stanę tu przed wami, napiszę tu, pokażę wam przykładowo tę fotkę wyżej i porównam się. Ale nie do kogoś obcego, a do siebie. Hubert Znajomski ze stycznia 2021 będzie wspomnieniem dla Huberta z grudnia 2021. 

Ja już czuję, że ten rok poniesie za sobą wiele zmian. Lekko mnie stresują, ale wiem, że nie ma odwrotu. Trzeba dać sobie szansę. Wszystko może być inne, miejsce zamieszkania, zajęcie, wygląd. Na wszystko będę miał wpływ większy, bądź mniejszy, ale grudniowy ja będzie kimś bliżej moich marzeń, tych skrytych i tych, o których mówię otwarcie. Rok 2020 mnie ukształtował, 2019 mnie ukształtował, lecz 2021 ukształtuje moje jestestwo jeszcze bardziej i jestem tego pewien.

3 komentarze:

Salus1973 pisze...

Powodzenia 💪

Anonimowy pisze...

Trzymam kciuki

Sofi pisze...

Pamiętaj, że nie ma na co czekać! Rób to, co chces robić bez względu na sytuację polityczno-społeczną, dasz radę! Powodzenia życzę