sobota, 30 stycznia 2021

Pandoblog gra z WOŚP

Już jutro kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od małego dziecka wspieram tę inicjatywę jak mogę, zatem robię dzisiaj coś innego niż zwykle. Każde wyświetlenie tego posta = 2 grosze na WOŚP. Czas? Do północy!

WOŚP pomógł mi osobiście, gdy miałem siedem lat i dostałem swoją pierwszą w życiu pompę insulinową. Powtarzam to każdemu kto mnie zna, bo wiem, że chodzące przykłady, którym pan Owsiak pomógł zachęcają ludzi do dalszego wspierania tej pięknej inicjatywy.

Dzisiaj czeka mnie kolejna podróż pociągiem, ponieważ w czwartek wieczorem musiałem pojechać do Lublina, by jeszcze pozałatwiać w piątek kilka spraw. Już jutro będę w Łodzi chodził po mieście i zbierał serduszka wrzucając drobniaki do puszek. WOŚP w końcu to super sprawa!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ha! Pandosiu kochany, nie żebym życzyła Ci bankructwa, ale oby tych odsłon było jak najwięcej :) Kciukam merdając życzliwie ogonem, Squirrel-lka

Anonimowy pisze...

��������

Janek Znaj pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.