środa, 17 lutego 2021

Łęczyński ratusz nie odpowiada na wnioski, ponagla go SKO

Wysłałem w tym tygodniu skargę do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie w związku z tym, że burmistrz Łęcznej od trzech miesięcy nie udziela mi odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej. Odpowiedź była niemalże natychmiastowa.

O co dokładnie chodzi?
7 listopada 2020 roku wysłałem drogą mailową wiadomość do burmistrza Łęcznej z wnioskiem o dostęp do informacji publicznej. Zapytałem o kwotę dodatków mieszkaniowych udzielonych przez gminę w latach 2018-2019. Dwa dni później otrzymałem odpowiedź od pracownika urzędu z prośbą o doprecyzowanie pytania, co też uczyniłem. Od tamtej pory jednak nie uzyskałem odpowiedzi na zadane pytanie. 
No cóż, Samorządowe Kolegium Odwoławcze szybko zainterweniowało i mam nadzieję, że odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie w końcu otrzymam.
Obywatelu, walcz o swoje prawa!

Brak komentarzy: