sobota, 6 lutego 2021

Marsz ze Stajni Jednorożców po prawa kobiet!

Stajnia Jednorożców, czyli Piotrkowska Centrum, punkt siedemnasta. Kolejny strajk, który zebrał obywateli mających dosyć zapędów rządu. Zastanawiać was może to, co trzymam w ręku. Akurat, przed zgromadzeniem przechadzałem się miastem, gdy moje oczy ujrzały antykwariat, w którym były dostępne tablice-antyki z nazwami ulic. Ulica demokratyczna skradła mi serce i ją kupiłem, bo nie dość, że będzie idealna na protest, na który będę szedł, to jeszcze będzie idealną dekoracją w moim zakątku.
Wracając do protestu. Podczas marszu znaleźć można było ludzi zbierających podpisy pod inicjatywą obywatelską dotyczącą legalizacji aborcji. Oczywiście swój podpis złożyłem :)
Rozdawano także naklejki z hasłami dotyczącymi praw kobiet.
Marsz szedł ulicami Łodzi, a brało w nim udział kilkaset osób. 
Osoby prowadzące miały dużo do powiedzenia, nie tylko w emocjach. Dawało to sporo do myślenia. Miliony, jak nie miliardy na kościoły, propagandę i wszystko co związane z PiS, który mieni się pro-life. A jednak dla szkolnictwa, służby zdrowia i tego co jest naprawdę potrzebne zostawia się ochłapy. A społeczeństwo mimo wszystko na to pozwala.

Brak komentarzy: