środa, 10 marca 2021

Nowy tatuaż i jego historia

Po prawie dwóch i pół roku przyszła pora na kolejny tatuaż. Zrobiłem go w studiu Sigil na ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Wiele osób uważa, że jest to najlepsze studio w mieście, a dowiedziałem się o tym tuż po tym jak zarezerwowałem sobie tam wizytę. Robienie tatuażu do najprzyjemniejszych nie należy, ale dałem radę znieść ból, ponieważ nie była to robota na wiele godzin.
Pewnie zastanawiacie się co oznacza ten nowy obrazek na moim ciele? Jest to hebrajski napis oznaczający Łęczną. Mój tata wykonał go w swoim stylu na jednej ze swoich grafik. Zobaczyć ją możecie poniżej:
Wystawa pośmiertna mojego taty w Świdniku
Tatuaż ma zatem dla mnie dwa znaczenia: jest to pamiątka po moim tacie, a dodatkowo oznacza miejsce mojego pochodzenia, bowiem w Łęcznej spędziłem 3/4 mojego życia.

Brak komentarzy: