środa, 17 marca 2021

0,17% udziału w rynku za 31 milionów - TVP Kobieta.

11 tysięcy widzów. Najnowszy kanał Telewizji Polskiej, który wystartował w dzień kobiet "podbił" rynek telewizyjny. Portal Press.pl podał, że koszty tworzenia kanału wyniosą w 2021 ok. 14 milionów złotych. Na przyszły rok koszty te oszacowano na 17 milionów. Idealne wydatkowanie pieniędzy publicznych!

Jeden z internautów podał, że wynik ten jest "porażką i więcej ludzi śledzi instastories przeciętnego instagramera, a sam projekt można by było w całości zdigitalizować". Jeszcze ciekawiej prezentuje się oglądalność wśród kobiet w wieku 25-59, bowiem średnia oglądalność w tej grupie wyniosła prawie 2,5 tysiąca widzów. Gratulacje!

1 komentarz:

137 pisze...

kanał porażka. treści to odgrzewane kotlety.

slyszalem cos ze mieli robic TVP Kultura 2. ale nei wiem ile to prawdy. Kultura to jedyny program TVP ktory szanuje.

pozdrawiam