sobota, 27 marca 2021

Chłopak w wielkim mieście

Panda się aklimatyzuje w nowym mieszkanku, a ja zbieram się za rozpisywanie się o przygodach, które mnie spotykają niczym Kimmy Schmidt (którą niedawno skończyłem oglądać i mi smutno, dlatego teraz przeżywam nowy serial komediowy - Parks and Recreation). Dzisiaj, jak już można się domyślić po tym co napisałem zdanie wcześniej, zmieniłem lokum i wywiało mnie w serce Łodzi, gdzie będę miał znacznie bliżej do ważnych punktów w mieście. No i mam do tego własny balkon!
Przy okazji zobaczyłem dzisiaj kawałek Zgierza, ponieważ odwiedziłem tam jedną z moich znajomych.

Jak to śpiewała Tori Vega, aka Victoria Justice: You don't have to be afraid to put your dream in action You're never gonna fade, you'll be the main attraction. Z takim przesłaniem można przejść przez życie. Wiele rzeczy może zmienić się w krótkim okresie, ale taki jest już los. Mam nadzieję, że odpowiednio wykorzystuję mój czas na tej ziemi. Jestem dumny z tego co robię i z tego czym się dzielę ze światem. Przede mną tyle zmian, które mogę uczynić. Jestem pełny młodzieńczej energii i chęci i mam nadzieję, że tak naprawdę nigdy mi to nie minie.
I oczywiście nie mogę bać się być sobą, tylko działać dla dobra tego świata. Przyszłość stoi przede mną otworem!

2 komentarze:

137 pisze...

zdjęcia przykuły moją uwagę. kolejny obraz na 4 - rewelacje. klimatyczny posąg - wygląda jak wypełniony magią.

pozdrawiam i zapraszam do mnie!

Hubert Znajomski pisze...

Również pozdrawiam :)