poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Łańcuch światła z Wykrzyknikiem!

Wczorajsza stylówka tak bardzo mi się spodobała (tak, te zdjęcia są z wczoraj), że postanowiłem, że dzisiejszy dzień także będzie all in black co dla mnie jest nietypowe.
Pojechałem dzisiaj do Lublina specjalnie by się spotkać z Bartkiem. Spacerowaliśmy wszędzie gdzie tylko się dało. Gdy mijaliśmy biura poselskie postanowiłem pokazać się z moją plakietką z napisem "Konstytucja".
W końcu przed 19 przybyliśmy przed ratusz, gdzie miał się odbyć wcześniej zapowiadany strajk. Zaskoczyła nas frekwencja. Nie obyło się także bez mediów tj. Polsat, Radio Lublin, Dziennik Wschodni, czy TOK FM. Kilka osób miało okazję powiedzieć coś do mikrofonu, w tym ja, trzymając flagę Polski.
Było wiele transparentów. Niektóre z nich stanęły przed ratuszem twarzą do uczestników (niemniej jednak to zdjęcie zostało zrobione przed rozpoczęciem). Zrobiłem to też i ja. Ogólnie to w tłumie zgromadziło się także wielu nauczycieli z mojej szkoły, w tym i tacy co mnie uczą, co mnie zadowoliło. Mam nadzieję, że słyszeli moje krótkie przemówienie.
Na samym końcu uformowany został wielki wykrzyknik.
Nie dajmy się złamać i pokażmy rządowi, że wszyscy jesteśmy solidarni. Dobrze wyedukowane społeczeństwo nie da się zmanipulować. Dlatego jestem za wspieraniem polskiej oświaty. W końcu jak pieniądze znajdują się nawet na świnie czy krowy, to czemu nauczyciele nie zasługują na godne płace? Wbrew temu co mówią politycy - nauczyciel nie zarabia kroci. Wspierajmy się nawzajem.

Brak komentarzy: